top of page

Praktische info

​

Verantwoordelijke 

​

 

​Capaciteit & Faciliteiten ?

​

  • Feestzaal : Maximaal 110 personen (zittend)

  • Tafels, stoelen, geluidsinstallatie en verlichting beschikbaar op aanvraag 

  • Keuken en cateringfaciliteiten beschikbaar op aanvraag (zie hieronder)

  • Parkeerplaatsen aanwezig voor 100 auto’s

 

Reserveren & betalen

​

  • Reserveren kan via telefoon of e-mail

  • Een voorschot van 30 % is vereist om de datum te bevestigen

  • Tweede voorschot van 30%, 6 maand voor het evenement 

  • De resterende huurprijs betaal je uiterlijk 14 dagen voor het evenement

  • Annuleren ? Dat kan kosteloos tot 12 maanden voor het event; tussen 12 en 6 maanden gelden annuleringskosten van 50%.Binnen de 6 maanden blijft het volledig bedrag verschuldigd.

​

Openingstijden & gebruik

​

  • De zaal is beschikbaar zoals samen afgesproken en vermeld in het huurovereenkomst

  • Opbouw kan in overleg mogelijk ook eerder dan het afgesproken datum

  • Overuren zijn mogelijk tegen een meerprijs indien s'anderdaags de zaal niet verhuurd is.

​

Catering & drank

​

  • Eigen catering is welkom maar we werken ook samen met betrouwbare partners. (bekijk onze partners)

  • Keuken beschikbaar

  • Voor drank hebben wij onze eigen brouwer maar is ook zonder verplichting.

​

Regels & Veiligheid

​

  • Geluidsniveau wordt beperkt om overlast te vermeiden.

  • Geen vuurwerk, confetti of kaarsen toegestaan

  • De huurder is aansprakelijk voor eventuele schade

  • Er geldt een schoonmaakverplichting van 200 €â€‹

​

​

Praktische info

Onze partners

​Feest of weddingplanner

​

Con-Mio

Stephanie

Rue des Tanneurs 

7730 ESTAIMBOURG

0496/ 810 541

www.con-mio.be

​ 

Brouwer & Catering

​

Van Der Haeghen Bruno

Foodtruck Catering

Mallaardstraat 3

9400 NINOVE

0477 890.549

​

​

Dranken Meurez bv​ 

Scheldekaai 13

9690 KLUISBERGEN

0496/ 688.424

​​​​​​​​

​

​

bottom of page